Friday, January 25, 2008

Ops Ulat....

baru-baru ni alycia dah buat operasi besar-besaran nak mencari ulat.. ulat yang menyerang orkid-orkid alycia... orkid butterfly pulak tu yang jadi mangsa... sapa yang minat orkid mesti tau macam mana rasa bila tengok orkid butterfly ni kembang berbunga.... cantikk sangat....


dan memang rezeki alycia, pagi bangun tido tu lepas hujan alycia terus pergi ke pondok orkid... dan alycia dapat lihat ada ulat seperti lintah tengah lepak kat bunga orkid tu... huh, dengan perasaan marah yang teramat terus alycia ambik Ridsect dan sembur ulat tu.... dan apabila dia jatuh ke tanah alcyia pijak dia lumat-lumat... ha, baru puas hati alycia...


... nampak tak najis dia kat daun orkid tu...

.... nampak tak ulat kat kelopak bunga tu... ulat tu macam lintah... tapi orang kata tu siput bulan...


.... ulat yang tengah kekenyangan....

No comments: