Thursday, December 13, 2007

Buku Tentang Orkid...

hari tu jalan-jalan kat Alamanda... masuk MPH... ternampak pulak buku tentang orkid ni.. tajuk buku tu 'Panduan Penanaman dan Penjagaan orkid'...

bagi alycia buku ni bagus bagi beginner yang macam alycia.. buku nie menerangkan tentang jenis-jenis orkid, bahagian-bahagian orkid dan cara penanaman orkid... lagi pun siap ada gambar-gambar orkid lagi .. yang bestnya buku ni ditulis dalam bahasa melayu hehe....

lepas ni alycia nak carik banyak lagi buku-buku tentang orkid.. nak tambah pengetahuan :)

5 comments:

alang bidara said...

Alycia,

Wah, berapa RM ni.. nak beli jugalaa...

~~@lyci@~~ said...

alang,
murah ajer.. RM 27.90.. kalau alang ada jumpa buku yg lain bg tau alycia yerkk..

Kak Yong said...

Ala... Kak Yong pun nak jugak... Dah puas carik buku orkid especially bahasa malaysia.. susah nak dapatlah.

alang bidara said...

Alycia & Kak Yong,

Nampaknya kita bertiga jugalah agaknya yang kena 'get together' dan tulis buku panduan orkid itu....
:)

angah said...

dtg ke kino klcc.. byk wehh.. leh baca sampai lebam2 mata!!