Thursday, October 4, 2007

Pondok Orkid...

korang nak tengok alycia punya pondok orkid tak?????

jeng jeng jeng.............

tapi tak besar mana pun... orkid pun tak banyak lagi.... alycia pun baru-baru belajar tanam orkid nie..... Insya Allah, kalau dah banyak orkid nanti, alycia nak buat pondok baru yang lagie besar.. biar jadi macam kebun orkid hehehe.......

2 comments:

alang bidara said...

Apabila Alycia tambah pasu-pasu orkid dan raga-raga orkid itu, sudah pasti perlu besarkan pondok orkid Alycia ini.

He he he...

~~@lyci@~~ said...

alang
tulah pasal.. memang tengah bercadang-cadang nak tambah lagi nie.. tp, belum ada masa nak pergi survey..

alang, joinlah forum dekat cari.. kat sana ada satu forum pasal orkid... kita leh bincang2 pasal orkid..

http://forum3.cari.com.my/forumdisplay.php?fid=233&page=1