Tuesday, October 2, 2007

my 1st post...

wahhhh, tetiba jer arini teruja pulak nak buat blog pasal orkid.. sbb aku memang peminat setia orkid.. suka sgt tengok dan tanam bunga orkid... aku harap dgn kewujudan blog ini akan menambahkan lagi kenalan2 aku yg mempunyai minat yg sama pasal orkid.. dan bertukar-tukar pendapat kan...

ok, layannnnn.....

1 comment:

Persatuan Qurra' Bahagian Sibu said...

salam..... heheh saya nih baru jerk nak berjinak2 ngan orkid... kat depan rumah saya ade gak tanam lebih kurang 10 jenis orkid... tak tau lak namanya aper... tapi setau saya jenis borneo ader gak.... nak tanya camner yeak... nak jaga orkid nih... tambah2 yang jenis borneo.. langsung tak leh direct kena matahari.... kalau tak daunnya jadi kuning....dan baja aper yang sepatotnya saya gunakan untuk bunga dan daun.... wassalam